پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هتک حرمت به افسر پلیس محجبه و پسرش در نیویورک

حوزه/ یک پلیس زن محجبه نیویورک همراه با پسر نوجوانش مورد حمله یک فرد متعصب و نژادپرست قرار گرفت که تهدید کرد گلوی او را خواهد برید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از nydailynews ، یک پلیس زن مسلمان و محجبه در شهر نیویورک  آمریکا همراه با پسر نوجوانش مورد هجوم یک فرد متعصب و نژادپرست قرار گرفت.

این حمله هنگامی رخ داد که امل السوکاری، پلیس دارنده مدال شجاعت نیویورک، در خارج از ساعت کاری، پسر 16 ساله‌اش را در شهر همراهی می‌کرد. وی زمانی که اتومبیلش را پارک کرده و به محل باز می‌گردد متوجه می‌شود که یک مرد سفید پوست 30 ساله به پسرش حمله کرده است و او را هل می‌دهد.  پلیس محجبه به مظنون نزدیک می‌شود، اما فرد مهاجم با جملات اهانت آمیز، او را داعشی خطاب کرده و تهدید می‌کند که گلویش را می‌برد! سپس به او می‌گوید که به کشورش بازگردد!

امل السوکاری افسر پلیس زن مسلمان، محجبه، بومی نیویورک و مادر 5 فرزند است. او در آوریل 2014 به خاطر نجات جان یک پیرمرد و یک دختربچه از میان شعله‌های آتش یک ساختمان در حال سوختن، از شهردار نیویورک مدال شجاعت دریافت کرده است.

از زمان انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، جرایم و حوادث اسلام‌هراسی و نفرت محور در سرتاسر آمریکا به شدت افزایش یافته‌اند.

پنج شنبه شب گذشته نیز سه مرد سفید پوست در حالت مستی، درحالی که نام دونالد ترامپ و شعارهای ضداسلامی را با صدای بلند فریاد می‌زدند، به یک دانشجوی دختر محجبه حمله کردند و سعی در کشیدن حجاب او داشته‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha