پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیشگامان پیشرفت

حوزه / مرکز الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی پنج شنبه هفته جاری ۱۸ آذرماه، اختتامیه دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت را بر گزار می کند.

 عضو کمیته برنامه ریزی کنگره پیشگامان پیشرفت، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تهران، ضمن اعلام خبر فوق ابراز داشت: اختتامیه دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با هدف  تلاش برای مشارکت حداکثری جوانان در اندیشه ورزی پیرامون الگوی پیشرفت،  پنجشنبه هفته جاری (۱۸آذرماه۹۵) از ساعت ۸ الی ۱۷ در سالن اجتماعات بین الملل دانشگاه شهید بهشتی تهران بر گزار می شود.

آقای ربیعی افزود: این جلسه با حضور نخبگان و برگزیدگان این کنگر ه و همچنین سخنرانی  دکتر واعظ زاده رئیس مرکز الگوی پیشرفت و دکتر اکبر زاده معاونت علمی مرکز الگوی پیشرفت به کار خود ادامه میدهد.

ربیعی اظهارکرد: از دیگر برنامه های این کنگره، سخنرانی اعضای برتر و برگزاری کارگروه های تخصصی در چهار رشته اقتصاد و معیشت، تربیت، فرهنگ، معنویت، سیاست، امنیت، مسائل اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و محیط زیست میباشد.

وی در ادامه بیان کرد: در کنگر امسال حدود ۹۰۰ اثر دریافت شده است  که ۴۰  مورد از مقالات و۲۷۰ مورد از پوسترها پذیرفته شده اند که در پایان از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

ربیعی خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه دهمین کنگره، برخی طلاب نخبه و اساتید حوزه، به عنوان میهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

خاطر نشان می شود :علاقه مندان این همایش  می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به نشانی اینترنتی www.ktit.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha