پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 401374
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان از برگزاری جشنواره استانی علامه حلی(ره) در این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه اظهارداشت:  امروز آنچه منجر به تولید علم می شود امور پژوهشی است که باید مورد توجه قرار گیرد، از امور مهم در این زمینه در حوزه های علمیه ،جشنواره های پژوهشی چون علامه حلی (ره) است.

 وی در همین زمینه با بیان اینکه  فراخوان جشنواره علامه حلی(ره) ویژه آثار پژوهشی طلاب جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور اعلام شده است،  تصریح کرد: در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان، جشنواره علامه حلی (ره) از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استان کرمان ادامه داد: این جشنواره در استان کرمان هم  بصورت استانی برگزار می شود و طلاب برادر و خواهر می توانند آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی، درباره چگونگی برگزاری جشنواره‌های استانی، گفت: با تشکیل دبیرخانه جشنواره در یک استان، در مرحله اول، آثار طلاب خواهر و برادر استان، در دبیرخانه استانی جشنواره بررسی و ارزشیابی شده و از آثار برتر، طی مراسمی در مرکز همان استان تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام انجم شعاع ادامه داد: در مرحله بعد، آثار برتر استان جهت رقابت با آثار برتر سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می‌شود و به این ترتیب، آثار برتر یک استان، فرصت برگزیده شدن در جشنواره سراسری علامه حلی(ره) را نیز خواهند داشت.

وی اضافه کرد: طلاب باید پس از ثبت‌نام اینترنتی، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام به دبیرخانه‌ استانی جشنواره  ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان، با اشاره به پیش بینی حضور پرشور طلاب حوزه استان کرمان در این ماراتن علمی  یادآور شد: این جشنواره در بخش های مختلف و در قالب کتب، مقاله و پایان نامه برگزار و بخش ویژه این مهم امسال با موضوع جریانات تکفیری و اوضاع منطقه برگزار خواهدشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha