جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ربوده شدن ۲۳ فلسطینی از جمله ۶ نوجوان در کرانه باختری و بیت المقدس

حوزه/ در حمله شبانه روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی، حداقل ۲۳ فلسطینی از جمله ۹ کودک و نوجوان سنین ۹-۱۵ ساله از خانه‌هایشان ربوده شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای ارتش اسرائیل، روز گذشته با حمله شبانه گسترده به نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی از جمله بیت المقدس اشغالی حداقل 23 فلسطینی از جمله 9 کودک و نوجوان در سنین 9-15 ساله را ربوده و خانه‌های عده زیادی از فلسطینیان را تفتیش کردند.

سه تن از این بازداشت شدگان در بیت المقدس، زندانی سابق سیاسی بوده و نفر چهارم برادر یکی از شهدای حمله ارتش اسرائیل به مردم فلسطین در اکتبر 2015 بود.

نظامیان همچنین به شهر الجفتلک، در استان جریکو، در جنین واقع در ناحیه شمالی کرانه باختری و بسیاری از خانه‌های روستای آزون در شرق جنین یورش بردند.

شایان ذکر است که روستای آزون اخیرا مورد تهاجم دائمی و گسترده نظامیان اسرائیلی و شهرک‌نشینان صهیونیستی قرار داشته، و نظامیان ارتش به طور وسیعی به خانه‌ها و مغازه‌های مردم این شهر حمله‌ور شده، خسارات زیادی وارد آورده و بسیاری از فلسطینیان را ربوده‌اند.

نظامیان صهیونیست همچنین 4 فلسطینی را از شهر الخلیل در کرانه باختری، یک فلسطینی را از روستای بیت فجار در بیت لحم و یک فلسطینی را از روستای سیلواد در ناحیه رام الله در کرانه باختری مرکزی ربودند.

نظامیان به علاوه 6 کودک و نوجوان فلسطینی را از بیت المقدس اشغالی ربودند که به ترتیب جهاد حداد 9 ساله، سلیمان کانان 9 ساله، قیسی دیرباز 12 ساله، انس محمود 12 ساله، یازان نوری 13 ساله و یعقوب دباغ 15 بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha