جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به تمدید حریم های ۱۰ ساله آمریکا، گفت: دولت و مجلس توامان باید اقتدار نظام اسلامی را به رخ نظام سلطه بکشانند و با عکس العمل مناسب، خوی استکباری آمریکا را لگد مال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از ایلام به مسئله تمدید تحریم های 10 ساله آمریکا اشاره کرد و گفت: ایستادگی در مقابل با آمریکا با روحیه انقلابی و جهادی می تواند نتیجه بخش باشد، در غیر این صورت آمریکا به زیادی خواهی های خود که حد پایانی ندارد، ادامه می دهد و تا جایی می رود که مقاومت را در منطقه تضعیف و زمینه تغییر نظام را  فراهم آورد.

وی با اشاره به این که امام خمیمی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواند، تصریح کرد: شیطان بزرگ قدم به قدم جلو می آید و نفوذ می کند و اگر ما روی خوش نشان دهیم، فرصت بسیار خوبی را برای او فراهم کرده ایم، لذا ما باید تمامی راه های نفوذ آمریکا را ببندیم و خوی استکباری و پلید آن را به تمامی دنیا معرفی نماییم، هرچند همه جهانیان با بدعهدی و پلید بودن این شیطان بزرگ آشنا هستند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: باید با اجرای رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های درونی به پیشرفت های علمی و اقتصادی خود ادامه دهیم و نگذاریم دشمنان روحیه جهادی و انقلابی ما را با وعده های دروغ و دلخوش کننده از بین ببرند.

جناح های سیاسی به منافع ملی بیاندیشند

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با تاکید بر این که دولت و مجلس توامان باید اقتدار نظام اسلامی را به رخ نظام سلطه بکشانند و با عکس العمل مناسب، خوی استکباری آمریکا را لگد مال کنند، تصریح کرد: توقع  مردم از جناح ها و نخبگان سیاسی این است که منافع ملی را بر مصلحت شخصی و حزبی و سیاسی ترجیح دهند و به گستاخی آمریکایی ها را پاسخ قاطعی بدهند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان تاکید کرد: باید گوش به امر رهبر معظم انقلاب، برای رسیدن به قله های افتخار و عزت قدم های خود را محکم تر و استوارتر برداریم.

انتهای پیام     

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha