جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره مدیران حوزوی

حوزه/ کارگاه آموزشی طرح جهاد تربیتی اخلاقی با تأکید بر نقش مدیران مدارس علمیه، در حوزه علمیه استان فارس برگزار می گردد.

حجت الاسلام همایی ، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: کارگاه دانش افزایی مدیران مدارس علمیه در قالب طرح "جهاد تربیتی اخلاقی" برای اولین بار در حوزه علمیه استان فارس برگزار می گردد.

وی افزود: در این کارگاه که پنجشنبه هفته جاری در مدرسه رضویه  شیراز برگزار می گردد، معاونان حوزه و هم چنین تمام مدیران مدارس علمیه شمال استان و شهر شیراز که بالغ بر 30نفر هستند، حضور و در آن با آخرین مباحث مربوط به تربیت اخلاقی طلاب آشنا خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس با اشاره به اینکه در این برنامه مباحث مربوط به اخلاق هم آسیب شناسی خواهد شد بیان داشت: در این کارگاه  برخی از مسئولان معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور نیز حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد : هم چنین برای مدیران جنوب استان هم که بالغ بر 25 نفر هستند ،برنامه ای در نظر گرفته شده که چهارشنبه هفته جاری در مدرسه علی بن ابیطالب شهرستان لارستان برگزار می گردد.

حجت الاسلام همایی با تاکید بر اینکه آشنایی مدیران مدارس علمیه، که در خط مقدم تربیت طلاب هستند، با اصول  و مبانی علمی اخلاق و  تربیت امری ضروری است،با اشاره به اهمیت این کارگاه خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در حوزه های علمیه همواره الگوی خوبی برای طلاب در عرصه های گوناگون هستند که این نقش الگویی، می تواند در عرصه اخلاق و معنویت نقش مهمتری را به نسبت دیگر حوزه ها ایفا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha