پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیطان

حوزه/ مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با تاکید بر اینکه دانشجویان باید مراقب نفوذ شیطان باشند، گفت: متاسفانه معضل اختلاط در دانشگاه عاملی برای نفوذ شیطان در میان جوانان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام علی یوسفی فر با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو اظهار داشت:دوران دانشجویی یکی از برهه های تاثیرگذار در شکل گیری شخصیت جوانان است.

وی افزود: بر همین اساس دو رکن اساتید دانشگاه و مسئولان فرهنگی دانشگاه وظیفه سنگینی در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای دانشجویان، توسعه و غالب شدن فرهنگ انقلابی در فضای دانشگاه بر عهده دارند.

حجت الاسلام یوسفی همچنین با تاکید بر اینکه دانشگاه و دانشجو همواره مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: یکی از محورهای اصلی تمرکز استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم فرهنگی محیط های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان با هدف تاثیرگذاری بر اذهان نسل امروز که مدیران آینده کشور اسلامی هستند، انجام می شود، اظهار داشت: نقش اساتید و مسئولان فرهنگی دانشگاه ها در ایجاد و تقویت هویت ایرانی و اسلامی در دانشجویان بسیار حائز اهمیت است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه دانشگاه و دانشجو باید همواره انقلابی باشند، گفت:وجود فضای انقلابی گری و تدین و یاد و نام امام (ره) از الزامات حتمی در دانشگاهها است.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه ها هم اساتید علمی و هم اخلاقی فراوانی وجود دارند که دانشجویان می تواند بهره های زیادی از وجود آنان برای پیشرفت های علمی و فرهنگی ببرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha