پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چالش اجتماعی حمایت از شیخ نمر

حوزه/ علمای کشورهای مختلف بر ضرورت پیروی از سیره شیخ نمر و ادامه دادن راه و عمل به وصیت وی تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه البحرین الیوم، شماری از فعالان اجتماعی و علمای دین خواستار مشارکت عمومی در چالشی در شبکه های اجتماعی با هدف زنده کردن یاد شهادت شیخ نمر به دست نظام آل سعود شدند.

علمای کشورهای مختلف بر ضرورت پیروی از سیره شیخ نمر و ادامه دادن راه و عمل به وصیت وی تاکید کردند و چالش جدیدی با عنوان #وصية_النمر درشبکه های اجتماعی به راه انداختند تا یاد و خاطره این روحانی مبارز شیعه را زنده نگه دارند.

در این زمینه سید جعفر العلوی از رهبران جنبش العمل الاسلامی بحرین از مسلمانان خواست از خون شیخ نمر و شهدایی که توسط نظام های ظالم آل سعود و آل خلیفه به شهادت رسیده اند نگذرند.

شیخ حبیب الجمری از سران دیگر این جنبش نیز گفت: شهید نمر همچون نمادی برای انقلاب و انقلابیون است که توانست با کلمات و سخنان کوبنده خود آل سعود را به زانو دربیاورد و شجاعت کم نظیری را از خود به نمایش گذاشت.

علاوه بر این علمای دیگری از کشورهای تانزانیا، زنگبار، عراق و پاکستان خواستار حمایت از شیخ نمر و زنده نگه داشتن یاد وی شدند. شیخ سعید محمد در این زمینه گفت: شیخ نمر با شهادت خود ثابت کرد انسان باید همیشه با حق باشد و در جبهه ظالمان قرار نگیرد.

سید مهدی الاعرجی از عراق نیز خواستار مشارکت همه مسلمانان و حق طلبنان در این چالش اجتماعی شد و گفت: کمترین کاری که ما می تواتیم برای این شهید انجام دهیم، عمل به وصیت و ادامه دادن به راه وی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha