شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های شهدا افتخار بزرگی است گفت: خدمت به خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولان و خدمتگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، در اولین جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: خدمت به خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولان و خدمتگزاران نظام است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: شهدا با ایثار جان و مال، دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند، لذا امروز وظیفه همگان است که راه آنها را تداوم بخشیده و از دستاوردهای آنها صیانت کنند.

وی با تاکید بر این که پیشرفت، عزت و سربلندی نظام مدیون و مرهون شجاعت، استقامت و اخلاص شهدا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با حرکت مجاهدانه شهدا در تمام جهان ماندگار شد و به عنوان الگو به شمار می رود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: به برکت مجاهدت و ایثار شهدا امروز انقلاب اسلامی به عنوان حامی کشورهای مستضعف جهان به شمار می رود و به عنوان ابرقدرتی کشوری همچون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در برابرش زانو می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان با اشاره به همکاری و تعامل هرچه بیشتر حوزه علمیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: تقویت بعد اعتقادی خانواده های شهدا باید در دستور کار اساتید و روحانیون حوزه علمیه قرار گرفته تا خانواده های شهدا نیز به عنوان مبلغ دین به نشر احکام الهی بپردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha