شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 401435
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
تندیس شهیدحجت الاسلام سید فخرالدین رحمیی

حوزه/ در مراسمی از تندیس شهیدان حجت الاسلام سید فخرالدین رحمیی از روحانیون مبارز انقلابی و شهید سعیدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در محوطه دانشگاه علوم پزشکی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛در این مراسم که با حضور برخی مسئولان دستگاه های فرهنگی و خانواده های این شهیدان والامقام در تالار ابن سینای خرم آباد برگزار شد مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان با بیان اینکه نگاه به شهدا باید سرشار از معنویت و نگاهی ارزشمندانه باشد افزود:امروز تداوم راه شهدا و ترویج سیره این بزرگواران چراغ راه هدایت آحاد جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا بالاترین نیکی است افزود:شهید نیز برترین و والاترین نیکوکار است و نگاه پر از معنویت به شهادت تداوم بخش راه نورانی آنان است.

وی با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از امام شهیدان امام حسین (ع) پایه های دین مبین اسلام و درخت انقلاب را مستحکم نمودند تصریح کرد:معرفی،شناخت و پیروی از سیره شهدا و انتقال دستاوردهای شهادت به نسل جوان جامعه امروز وظیفه ای همگانی است.

در ادامه  این مراسم، روشنی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز با اشاره به اینکه شهیدان حجت الاسلام فخرالدین رحیمی و سعیدی از شهدای گرانقدر و والا مقام ایران اسلامی و مایه فخر استان ولایی لرستان هستند خاطر نشان کرد:معرفی خدمات و دستاوردهای مبارزاتی این دو شهید والامقام به جامعه تنها گوشه ای از ادای دین به این شهیدان والامقام است و امروز باید یاد و خاطره شهدا در هر گوشه ای گرامی داشته شود.

در پایان این مراسم از تندیس حجت الاسلام والمسلمین شهید فخرالدین رحیمی از روحانیون شجاع،مبارز و انقلابی استان لرستان که در جریان انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و همچنین شهید سعیدی از فرماندهان شجاع دوران دفاع مقدس که در عملیات بدر به فیض عظیم شهادت نائل آمدند رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha