جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی، ابراز داشت: از مربیان و خادمین قرآنی انتظار می رود که در عرصه آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان جدی ترعمل کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کاشان، حجت الاسلام حسن امیری، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، شامگاه  سه شنبه آذر در مراسم تجلیل از فرهیختگان قرآنی کاشان، در کانون الزهراء (س) این شهرستان، با بیان اینکه حفظ قرآن یک ثروت معنوی و بسیار ارزشمند است، گفت: با توجه به این که از فیوضات قرآنی کمتر بهره مند شده ایم، باید با همکاری یکدیگر فرهنگ حفظ قر آن کریم در جامعه نهادینه شود .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با ابراز گلایه از کوتاهی در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی، ابراز داشت: از مربیان و خادمین قرآنی انتظار می رود که در عرصه آموزش قرآن به جوانان و نوجوانان جدی ترعمل کنند .

وی با بیان اینکه  59 درصد نیت های واقفان استان اصفهان مذهبی است، افزود: از این  59 درصد 70 درصد نیات مربوط به عزاداری و تعزیه داری  و11 درصد هم قرآنی است .

حجت الاسلام امیری با بیان اینکه تا پایان سال جاری حدود 30 هزار نفر حافظ قرآن تربیت خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه از 700 مربی قرآنی  500 نفر دوره های ویژه قرآنی را گذرانده اند، امیدواریم با همکاری  بقاع متبرکه  شاهد هرچه باشکوهتر برگزار نمودن طرح ملی حفظ قرآن باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان از راه اندازی کانال حفظ قرآن کریم در سطح استان اصفهان خبرداد و گفت: در این شبکه اجتماعی و تلگرامی مربیان قرآنی می توانند کلیه اطلاعات و مشکلات خود را با  مسئولین درمیان بگذارند .

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha