پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ اهتزاز پرچم یالثارات الحسین (ع) بر فراز مسجد مقدس جمکران

حوزه/ همزمان با ایام ربیع و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) برای دومین سال پیاپی خادمان مسجد مقدس جمکران بر بالین بیماران ۳۶ بیمارستان کشور حاضر و با اهدای متبرکات و بسته های فرهنگی از ایشان عیادت می کنند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری طرح معنوی عیادت از بیماران از سوی خادمین افتخاری این مسجد مقدس در روز نهم ربیع اظهار کرد: این طرح معنوی برای دومین سال از سوی خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران به منظور عیادت از بیماران و جانبازان بستری در بیمارستان‌های سراسر کشور انجام می شود.

سید حسین موسوی رابطی ادامه داد: در این طرح ۲۱۰ خادم افتخاری از خادمین مسجد مقدس جمکران سازماندهی شده‌اند که در قالب طرح «رحمت الواسعه» از بیماران بستری در ۳۶ بیمارستان کشور عیادت می‌کنند.

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران افزود: خادمین افتخاری این مکان مقدس با اهدای تبرکات این مسجد مقدس و بسته های فرهنگی از بیماران عیادت می کنند.

موسوی رابطی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این طرح معنوی، احیای روز نهم ربیع الاول و آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در فرهنگ غنی اسلامی ایران است.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: هدف دیگر انجام طرح معنوی عیادت از بیماران، به خاطر ثواب زیادی است که در منابع اسلامی و از سوی اهل بیت(علیهم السلام) درباره این عمل ذکر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح معنوی سال گذشته هم از سوی خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران انجام شده که با استبال بی نظیر پرسنل بیمارستان‌ها، بیماران و مسؤولان استان‌های هدف مواجه شد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha