پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برجام

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: عهدشکنی آمریکا برای دولتمردان این کشور که مدعی پیشرفت، تمدن و دموکراسی هستند به عنوان یک ننگ در تاریخ بشر ماندگار می شود.

حجت الاسلام نعمت الله آزموده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: امروز در حالی شاهد بدعهدی آمریکا هستیم که رهبر معظم انقلاب بارها چه قبل، چه حین و چه بعد از مذاکرات، بدعهدی و پیمان شکنی طرف غربی را به مسئولان مذاکرات گوشزد کرده بودند.

وی با بیان اینکه آمریکا و 5+1 با ایران یک قرارداد بین‌المللی امضا کرده که این پیمان و قرارداد مورد تأیید سازمان ملل و شورای امنیت است، افزود: این اقدام آمریکا و عهدشکنی آنها نسبت به قراردادهای بین‌المللی برای دولتمردان این کشور که مدعی پیشرفت، تمدن و دموکراسی هستند به عنوان یک ننگ در تاریخ بشر ماندگار می شود.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با اشاره به اینکه یکی از مقدس‌ترین کارها وفای به عهد است، گفت: ایران اسلامی در انجام تعهدات خود در رابطه با لغو تحریم‌هایی که علیه کشور انجام شد، حسن نیت خود را با عمل تعهد و عمل به قوانین بین‌الملل به تمام دنیا ثابت کرد.

وی ادامه داد: دولتمردان آمریکایی وقتی حسن نیت ایران که برگرفته از تعالیم اسلامی در مورد پایبندی به وعده هایش بود، را مشاهده کردند به جای عمل به آنچه تعهد کرده بودند، با دو رویی میان متن و روح برجام تفاوت قایل شدند  و برجام را نقض کردند.

حجت الاسلام آزموده با تاکید بر اینکه بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف مسئولان اجرایى کشور را در خصوص نقض برجام مشخص کرده است، گفت: این تذکر رهبر معظم انقلاب به‏ خوبى روشن است و مسئولان باید از کوتاهى در این زمینه خوددارى کرده و در احقاق حقوق ملت ایران و برخورد با نقض برجام از سوى آمریکا کوتاهى نکرده و پاسخ قاطع و کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی بدهند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha