جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوري همداني در ديدار نماينده ولي فقيه خراسان جنوبي

حوزه/ در قرن هاي گذشته به خاطر شرایط، كار روحانیت منحصر در درس، تأليف و تبلیغ بود، ولی امام خميني(ره) روحانیت را به ميدان آوردند، امروز این میدان بسيار وسيع بوده و تنها ایران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوري همداني ظهر امروز در ديدار نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با تبريك ایام آغاز امامت حضرت وليعصر(عج)، اظهار داشتند: علما، داراي منزلت و موقعيت بسيار مهمي در جهان اسلام هستند.

ایشان با بیان این که خداوند اين توفيق را به ما داده است كه بتوانيم بار سنگين را  به مقصد برسانيم  اظهار داشتند: امروز بايستي در درجه اول شناخت كامل نسبت به زمان خود داشته باشيم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه اهل بیت(علیهم السلام ) عارف به زمان خود بودند گفتند: كسي كه عارف و آگاه به زمانه باشد، هيچ وقت گرفتار مشكلات و مشتبهات نمي شود.

ایشان ادامه دادند: در قرن هاي گذشته، به خاطر شرایط، كار  روحانیت منحصر در درس و تأليف و تبلیغ بود، ولی امام خميني(ره) روحانیت را به ميدان آوردند، امروز این میدان بسيار وسيع است و تنها ایران نیست، كل دنيا امروز به شما نگاه مي كنند و در برابر جريان هايي كه هر لحظه در ایران واقع مي شود اشراف دارند.

حضرت آيت الله نوري همداني  با بيان اينكه با توكل به خداوند هيچ مشكلي وجود ندارد، اظهار داشتند: بايد در ميدان باشيم و هرچه مي توانيم خدمت به نظام و انقلاب اسلامي كنيم تا مقدمه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

ایشان با بیان این که  مردم از اول به علماي متعهد علاقه مند بودند افزوند: در دنياي كنوني تحولي كه امام خميني(ره) به وجود آورده و زحمات و مشكلاتي كه رهبر معظم انقلاب اسلامي متحمل مي شوند، همه براي اين است كه روحانيت و علماي متعهد به ميدان آمده اند.

خاطرنشان می شود: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مشرفی مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی مسئول شورای نگهبان خراسان جنوبی و حجت الاسلام نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha