جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون استادی حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آزمون اساتید و امتحان شفاهی پایه ۱۰ حوزه علمیه خوزستان، روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه در مدیریت حوزه علمیه استان، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون اساتید حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: این آزمون ویژه آن افرادی است که پایه ۱۰ را تمام کرده و شرایط لازم جهت شرکت در آزمون استادی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ نفر از روحانیون حوزه علمیه خوزستان، در این آزمون شرکت می‌کنند، گفت: در سنوات گذشته، یک داوطلب لازم بود به قم سفر کند و آزمون خود را در آنجا بدهد، اما با برنامه‌ریزی‌های مقرر شده، این مشکل رفع و نتیجتاً مقرر شد اساتید به خوزستان آمده و از مجموع نفرات امتحان گیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، بیان داشت: از مجموع ۲۳۰ نفری که قرار است در آزمون اساتید حوزه علمیه خوزستان شرکت کنند، قریب به ۱۰۰ نفر آنها برای اخذ حکم استادی و مابقی جهت ارتقاء سطح حضور پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناصری، با اشاره به زمان و مکان برگزاری این آزمون، اظهار داشت: پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آذرماه جاری زمان برگزاری آزمون استادی در مدیریت حوزه علمیه خوزستان است.

وی در پایان با بیان اینکه هم‌زمان با آزمون استادی، امتحان شفاهی پایه ۱۰ نیز برگزار می‌شود، گفت: در این امتحان نیز ۸۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان شرکت می‌کنند که نتایج هر دو آزمون از طریق معاونت آموزش استان اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha