سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نصوری

حوزه/ معاون مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری دوره های تخصصی و همایش های معرفتی ویژه نهم ربیع الاول در سراسر کشور خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: برنامه های مرکز تخصصی مهدویت به مناسبت نهم ربیع الاول در بخش های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا و در جهت ترویج و فرهنگسازی مهدوی در روز به امامت رسیدن امام زمان(عج) اساتید مرکز تخصصی به سراسر کشور اعزام می شوند.

معاون مرکز تخصصی مهدویت بیان کرد: اعزام استاد برای سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی البرز و شهر قدس 22 جشن و برگزاری دوره تخصصی در خرم آباد از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: از دیگر شهرهایی که اساتید این مرکز به این شهرها اعزام می شوند می توان به تاکستان و دوره کوتاه مدت و کاشان  اشاره کرد.

معاون مرکز تخصصی مهدویت اظهارکرد: همکاری در برگزاری برنامه های معرفتی در عرصه مهدویت در کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و ورامین و اهواز از دیگر فعالیت های مرکز تخصصی در این ایام است.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری خاطرنشان کرد: همایش امام مهدی(عج) ازدیدگاه شیعه و اهل سنت در 21 آذرماه و همایش اهواز در روزهای 19 و 20 و دوره تخصصی در یاسوج از جمله برنامه‎های مشترک مرکز تخصصی در نهم ربیع و ایام مرتبط با آن است.

معاون مرکز تخصصی حوزه گفت: برگزاری دوره کوتاه مدت و تخصصی در شهرستان باغستان و برگزاری دوره تخصصی ویژه روحانیون بنادر و برگزاری همایش در شهرستان شوشتر و بهمئی و دانشگاه زنجان از دیگر خدمات تبلیغی این مرکز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha