جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور- کارگاه آموزشی تفسیر قرآن

حوزه/ معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر قم از آغاز کارگاه آموزشی ائمه جماعات مدارس ناحیه یک قم و ادامه آن در سه هفته دیگر خبر داد.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، به توضیحاتی پیرامون کارگاه آموزشی ائمه جماعات مدارس ناحیه یک قم پرداخت و گفت: این کارگاه در راستای هماهنگ سازی منابع آموزشی و با همکاری مرکز تخصصی نماز برای 150 نفر از امامان جماعت مدارس در دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) برگزار شده است که این عزیزان از مبلغین طرح امین و طرح انس و معرفت مدارس نیز می باشند.

وی اظهار داشت: این کارگاه به مدت 4 هفته و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 11:30 و با موضوعات «شیوه های جذب دانش آموزان به نماز»، «آموزش عملی نماز»، «شیوه های جذاب سازی کلاس های معارف دینی با محوریت قرآن و نماز و مهدویت» و «بررسی سوالات و پرسش های پرتکرار دانش آموزان درباره نماز و نحوه پاسخگویی به آن» برگزار خواهد شد که این هفته، نخستین کارگاه بوده است.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش پرورش ناحیه یک شهر قم یادآور شد: اختتامیه این کارگاه ها نیز در هفته پنجم و با حضور استاد قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار می گردد.

قاسمی با بیان این مطلب که 250 واحد آموزشی در ناحیه یک قم وجود دارد، ابراز داشت: در تمام این مدارس، نماز جماعت برگزار و این کارگاه ها نیز در راستای به روز شدن ائمه جماعات این مدارس برگزار شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha