جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رژیم سعودی ساخته دست انگلستان

حوزه/ جریان العمل اعلام کرد: امنیت خلیج فارس مساله ای منطقه ای است و حامی اصلی تروریست های تکفیری در منطقه رژیم عربستان سعودی است که ساخته دست انگلستان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جریان العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد انگلستان پرونده ای سیاه در جنایت های استعماری در منطقه دارد و سازنده دو رژیم تروریستی سعودی و صهیونیستی است و حق ندارد در امور منطقه دخالت کند.

در این بیانیه آمده سخنان اخیر ترزا می نخست وزیر انگلستان در منامه و سخنان وزیر امور خارجه انگلستان با هدف توجیه جنایت های عربستان و تبرئه این رژیم در یمن صورت می گیرد و نشانه بازگشت آنها به استعمارگری گذشته است.

جریان العمل ادامه داد: امنیت خلیج فارس مساله ای منطقه ای است و حامی اصلی تروریست های تکفیری در منطقه رژیم عربستان سعودی است که ساخته دست انگلستان است و داعش نیز ساخته دستگاه اطلاعات انگلستان و آمریکا و رژیم صهیونیستی است که از حمایت مالی عربستان و قطر بهره مند هستند.

این جریان در ادامه به انگلستان در مورد ادامه دادن به حمایت های خود از تروریست ها و ایجاد پوشش سیاسی برای آنها و عواقب وخیم دخالت های آنها در امور منطقه هشدار داد و از دولت های خلیج فارس خواست ارتباط و دوستی خود با استعمار انگلستان را قطع کنند و اجازه ندهند این کشور در منطقه پایگاه نظامی داشته باشد؛ چراکه دوره استعمارگری سپری شده و استعمار در منطقه جایی ندارد و نخواهد داشت.

ترزا می نخست وزیر انگلستان به تازگی در گفتگو با شبکه سعودی العربیه با چشم پوشی از جنایت های عربستان در منطقه و حمایت های همه جانبه این رژیم از تروریست های عراق و سوریه و تجاوز عربستان به یمن، با وقاحت تمام ایران را در مورد نا امنی های منطقه متهم کرد تا از این طریق برای عربستان خوش خدمتی کرده و با ترویج ایران هراسی زمینه فروش بیشتر سلاح های خود به کشورهای منطقه و کشتار مردم بی دفاع را فراهم سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha