جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور کسب رتبه کشوری توسط دانش آموز ممتاز میبدی در هجدهمین جشنواره خوارزمی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، در پی موفقیت «سپیده احمدیان» دانش آموز میبدی در جشنواره خوارزمی، آیت الله علیرضا اعرافی، امام جمعه میبد پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
به فضل الهی ، احراز رتبه کشوری در جشنواره خوارزمی توسط دانش آموز گرامی سپیده احمدیان مایه افتخار و سربلندی و سپاس بی کران شد.

ضمن عرض تبریک و سپاس به ایشان و خانواده محترمشان و معلمان و مربیان و مدیران ارجمند، امیدوارم ایشان و همه دانش آموزان عزیز قله های بلند دانش و اخلاق را بگشایند و در راه پر افتخار تولید اندیشه و نظریه و ابتکار فناوری های نوین و پایه ریزی تمدن اسلامی سرآمد و کامیاب و پیشتاز باشند ان شاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله
علیرضا اعرافی

برپایه این گزارش، سپیده احمدیان دانش آموز سال چهارم رشته ریاضی توانست مقام دوم کشور را در هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در بین مخترعین جوان کسب نماید.

لازم به ذکر است: در سال جاری تعداد ۷۴۲۰ طرح مربوط به دانش آموزان و هنرجویان دوره دوم متوسطه از سراسر کشور به دبیرخانه های هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی ارائه شد که با مشارکت ۵۰۰ پژوهش سرای دانش آموزی و ارزیابی های تخصصی متعدد، ۸۹۴ طرح به عنوان منتخبان استانی به مرحله رقابت های کشوری راه یافت. این طرح ها در گروه های تخصصی مورد ارزیابی مجدد قرارگرفته و تعداد ۹۷ طرح به داوری نهایی رسید. سرانجام با داوری این طرح ها در هیات داوران مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران ) و وزارت آموزش و پرورش طرح های برگزیده کشوری انتخاب شد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha