جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت

حوزه/ نشست علمی «الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت؛ چالش‌ها و بایسته‌ها» در دانشگاه امام صادق(ع) تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، نشست علمی «الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت؛ چالش‌ها و بایسته‌ها»، صبح دوشنبه (۲۲آذرماه۹۵) و از ساعت ۱۰ الی ۱۲، با حضور صاحب نظران و کارشناسان، در تالار آیت الله مهدوی کنی(ره) دانشگاه امام صادق(ع) تهران برگزار می شود.

در این نشست علمی، دکتر هادی اکبرزاده معاون علمی مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، و همچنین دکتر محمدهادی زاهدی‌وفا، عضو شورای عالی مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(علیه السلام)، به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون چالش‌ها و بایسته‌های الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت خواهند پرداخت. 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است بعد از سخنرانی نظریه پردازان این نشست علمی، جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شده تا دانشجویان، طلاب و دیگر حضار در این نشست علمی، سؤالات و ابهامات خود را در خصوص چالش‌ها و بایسته‌های الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، مطرح کنند.

در حاشیه نشست علمی «الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت؛ چالش‌ها و بایسته‌ها»، نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، جهت بازدید علاقمندان برگزار خواهد شد.

این نشست علمی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) تهران و مرکز الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت برگزار می شود.

خاطرنشان می شود نشست علمی «الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت؛ چالش‌ها و بایسته‌ها»، صبح روز دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۵، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، در تالار آیت الله مهدوی کنی(ره) دانشگاه امام صادق(ع) تهران برگزار می شود. 

۳۱۳/۲۹

چالش‌ها و بایسته‌های الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha