شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک‌های مردمی مسلمانان برای قربانیان آتش سوزی تنسی

حوزه/ مسلمانان ایالت تنسی به منظور ابراز همدردی با بازماندگان حریقی که به تازگی جنگل‌های این ایالت را در هم نوردیده، گردهم آمدند و اقدام به جمع آروی کمک‌های مردمی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، جامعه مسلمانان ایالت تنسی در آمریکا به منظور ابراز همدردی با بازماندگان حریق که به تازگی جنگل‌های این ایالت را در هم نوردیده، گردهم آمدند و اقدام به جمع آروی کمک‌های مردمی برای قربانیان آتش‌سوزی اخیر شهر توریستی گاتینبورگ کردند.

اطلاع رسانی درباره جمع آوری کمک‌های مردمی از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام شده و تنها در عرض چند روز عده زیادی برای اهدای کمک‌هایشان به این مرکز اسلامی مراجعه کردند.

کمک‌های اهداء شده شامل البسه، کفش، اسباب بازی، پوشک نوزاد و دیگر وسایل بودند. به علاوه بیش از 70 نفر دیگر نیز کمک‌های مالی ارائه دادند.

محمد بابر رئیس مرکز اسلامی شفقت مسلمانان آمریکا در تنسی در این باره گفت: ما از طریق شبکه‌های اجتماعی درخواست کمک کردیم و حقیقتا انتظار چنین پاسخ گسترده‌ای را از جانب همشهریان مسلمان نداشتیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های اهداء شده، پیام امیدوارکننده‌ای در پی دارند گفت: شاید به نظر برسد که جامعه ما دچار تفرقه شده‌ است اما در چنین مواقعی است که می‌فهمیم اجتماع ما هنوز انسجام دارد.

زیرا وقتی زمان آن برسد چه در تنسی و چه در دیگر مناطق کشور، مردم بدون در نظر گرفتن نژاد، دین، قومیت و مذهب دور هم جمع شده و سعی می‌کنند به همدیگر کمک کنند.

آمار قربانیان آتش سوزی در مناطق جنگلی تنسی به 14 نفر رسیده و گفتنی است 14 هزار ساکن شهر توریستی گاتینبورگ به دلیل این آتش سوزی تخلیه شدند و همچنین 700 ساختمان منطقه نیز آسیب دیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha