جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هالیوود

حوزه/ حجت الاسلام موسوی نسب گفت: هجمه های متعددی برای تخریب چهره اسلام و مهدویت توسط هالیوود صورت گرفته و جامعه شیعی به ویژه روحانیت وظیفه دارند، امام مهدی(عج) را بیش از گذشته معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سیدجعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی،  شب گذشته در مراسم جشن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در جمع فعالان مهدوی مشهد، در مجتمع فرهنگی مهدیه، پیرامون اهمیت جایگاه امامت، آن را شطّ جاری در بستر زمان خواند که از زلال وحی سرچشمه  گرفته و امام را پاک مردی عنوان کرد که در خانه هدایت رشد یافته است.

 وی با بیان اینکه هر ملتی به یک رهبر نیاز دارد تا جامعه را سرپرستی کند، پیرامون آغاز امامت حضرت حجت(عج)، گفت: این روز  در امتداد غدیر و به تعبیری والاتر، غدیری دیگر و روز بیعت دوباره با امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام موسوی نسب با اشاره به اینکه در غیبت امام عصر(عج) پیروی از نواب حضرت یکی از وظایف منتظران است، افزود: هجمه های متعددی برای تخریب چهره اسلام و مهدویت توسط هالیوود صورت گرفته و جامعه شیعی به ویژه روحانیت وظیفه دارند، امام مهدی(عج) را بیش از گذشته معرفی کنند.

این فعال مهدوی با بیان اینکه امام زمان(عج) آخرین امام و عصاره انبیا و اوصیاء می باشد و تقرب به خدا فقط از راه معرفت آن حضرت ممکن است، گفت: معرفت و ولایت امام عصر(عج) منشا همه خیرات و برکات بوده و به همین جهت شناخت حضرت واجب است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از فعالان مهدوی که در نهادها و سازمان های مختلف در عرصه ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در مناسبت های مختلف فعالیت داشتند، تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha