چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: آشنایی و انس با قرآن به نجات از فتنه‌ها و آرامش روح انسان کمک می‌کند و بی‌شک نشستن بر سفره ضیافت الهی خیر دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در مراسم افتتاح دارالقرآن شهرمحمود آباد نمونه که با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از قاریان برگزار شد، بر بهره گیری بیشتر از این کتاب آسمانیتاکید کرد و گفت: قرآن كريم كه بزرگترين معجزه پيامبراكرم(ص) است و تمام آنچه را كه بشر براي هدايت نياز داشته و در آن آمده است، كامل ترين نسخه براي آرامش روح است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ابزار جهت حفظ و تقویت سلامت روحی و روانی انس با قرآن و بهره گیری از تعالیم و والای آن است.

وی افزود:  اگر انسان در زندگی با قرآن انس بگیرد، آیات الهی در زندگی اش اثر خواهد گذاشت و از تلاوت قرآن هم لذت می برد و در آخرت هم با قرآن هم محشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، تدبر وتفکر در قرآن را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: برای این‌که  قرآن را بهتر بفهمیم و بیشتر از آن بهره ببریم، باید آداب خاص تلاوت و تدبررا رعایت نماییم.

وی با اشاره به آموزش ضرورت آموزش قرآن به نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: باید مسئولین فرهنگی و مربیان قر آن، با اراده با  آموزش های صحیح نسل جوان و نوجوان را با قرآن پیوند دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha