سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست بصیرتی-سیاسی طلاب حوزه علمیه اهواز

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با بیان اینکه لازمه یک طلبه انقلابی، آگاهی و اشراف کامل به همه مباحث سیاسی کشور است، گفت: به‌یقین یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه طلبه انقلابی، آگاهی و اشراف آنها به مباحث سیاسی است.

حجت‌الاسلام فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، از برگزاری ویژه برنامه نشست بصیرتی طلاب این مدرسه با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خبرداد و گفت: نشست بصیرتی-سیاسی طلاب با هدف تقویت بینش سیاسی طلاب و بصیرت افزایی نسبت به جریانات حاکم و موجود در جامعه برگزار شد که پیرامون نظریه‌های مقام معظم رهبری بحث و بررسی گردید.

وی افزود: در این مراسم که با حضور مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان اجرا شد، مسئول پایگاه بسیج مدرسه، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با اشاره به استمرار سلسله نشست‌های بصیرتی-سیاسی طلاب در طول سال تحصیلی، گفت: ازآنجایی‌که انتخابات ریاست جمهوری نزدیک بوده و کمتر از ۶ ماه دیگر شاهد وقوع یک رویداد سیاسی بزرگ هستیم، لازم است طلاب نسبت به یک سری مسائل آگاه باشند تا مردم را از خطرات موجود آگاه سازند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، خطر دوقطبی سازی توسط برخی جریان‌های معاند داخلی و خارجی نظام را یکی از تهدیدهای جدی برشمرد و اضافه کرد: تذکر چندین باره مقام معظم رهبری پیرامون مسأله «دوقطبی سازی» زنگ خطری است که اگر مردم و مسئولان به آن توجه نکنند، خدایی نکرده سبب بروز مشکلاتی جدی در بدنه نظام اسلامی می‌کند.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با بیان اینکه لازمه یک طلبه انقلابی، آگاهی و اشراف کامل به همه مباحث سیاسی کشور است، تصریح کرد: به‌یقین یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه طلبه انقلابی، آگاهی و اشراف آنها به مباحث سیاسی است، پس لازم است دیگر مدارس علمیه نیز به این مهم توجه کرده و طلابشان را جهت تبیین اهداف دشمن برای مردم، آماده کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، از کارت بسیج حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رونمایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha