شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرجدید مدرسه آیت الله مدنی کاشان معرفی شد

حوزه/ با حضورمدیر، اساتید و طلاب حوزه علمیه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین علی امین آبادی به عنوان مدیرجدید مدرسه آیت الله مدنی معرفی شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازکاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصورفرجی،مدیرحوزه علمیه کاشان در این مراسم ازمدرسه آیت الله   مدنی به عنوان یکی از مدارس با قدمت کاشان نام برد و ابرازداشت : واقع شدن این مدرسه در بازار کاشان به دلیل ارتباطی که بازاریان  با حوزه داشتند یکی از اهداف و امتیازات مهم این مدرسه می باشد .
وی با تاکید برحفظ عزت و اقتدار روحانیت  در مدارس علمیه ، تصریح کرد : با توجه به اینکه شخصیت آیت مدنی دربین علماء شاخص می باشد و خود مدرسه  نیز یکی از پایگاههای قوی حوزه علمیه کاشان می باشد طلاب با ارتباط بیشتر با مدیریت این مجموعه بحث های جدی تری را  باید پیاده کنند .
مدیر حوزه علمیه کاشان ازبسیج طلاب و اساتید  مدرسه علمیه آیت الله مدنی به عنوان  یکی از پایگاه های قوی حوزه های علمیه  کاشان نام برد و افزود :  امیدواریم با توجه به اینکه  شاخص های  لازم  در این مدرسه  تاکنون حفظ شده، بتوانیم قدم های بهتری را درعرصه های مختلف خدمتگزاری بسیج طلاب برداریم .
شایان ذکراست: در این مراسم حجت الاسلام علی امین آبادی به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی و از زحمات یک ساله حجت الاسلام حسن مفرح زاده  تقدیر به عمل آمد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha