جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت مسابقه قرآنی «قرآن ناطق» در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علی امینی گازار با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) برگزار می شود، گفت: سیره حضرت محمد(ص) و ائمه اطهار(ع) آیینه تمام نمای قرآن است و عمل به آیات کلام الله وحی در زندگی آن ها جاری و ساری است. هر عمل و گفتاری که از ایشان صادر می شد, چیزی جزء انعکاس قرآن کریم نبود.

وی با بیان اینکه در این مسابقه 10 سوال از سوره های شعراء، نحل، بقره و ... انتخاب شده است، بیان کرد: علاقه مندان فرصت دارند تا 30 آذرماه با مراجعه به واحد محافل و مسابقات واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: قرعه کشی این دوره از مسابقات یکم دی ماه برگزار می‌شود که به تعدادی از شرکت کنندگان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: همچنین در هفته وحدت مسابقات قرآنی «آفتاب طوس»، «فرقان»، «در محضر قرآن 7» و «فرشتگان آسمانی» ویژه گروه های مختلف سنی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha