پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هتک حرمت زن فلسطینی توسط نظامیان ارتش اسرائیل

حوزه/ چندین نظامی رژیم صهیونیستی که به خانه یک فلسطینی در شمال الخلیل یورش برده بودند، زن مسن صاحبخانه را مورد ضرب و شتم و اهانت قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یکشنبه شب، عده زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به خانه یک فلسطینی در روستای شیوخ در شمال شرقی الخلیل، در بخش جنوبی کرانه باختری، هنگام تفتیش خانه، زن مسن صاحب‌خانه را به جرم اعتراض به عملکرد‌شان، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به نوشته یک روزنامه نگار فلسطینی، چندین خودروی صهیونیستی به روستای شیوخ یورش برده و نظامیان به خانه حاج احمد علی عیاده حمله کرده و با خشونت شروع به جستجو و غارت اموال آنان کرده و خسارات زیادی به بار آوردند. سربازان در هنگام تفتیش از سگ‌های ارتشی استفاده کرده و پس از اینکه بانوی خانه به اقدامات آنان اعتراض کرد، چندین بار او را خصوصا در ناحیه سینه مورد ضرب و شتم  قرار دادند. زن سالمند فلسطینی در اثر این برخوردها بیهوش شده و توسط امداد‌گران به بیمارستانی در الخلیل منتقل شد.

در بعداز ظهر روز گذشته نیز نظامیان 3 فلسطینی را در روستای العساویه در بخش مرکزی بیت‌المقدس اشغالی و روستای حزما در شمال شهر ربوده. در سحرگاه یکشنبه نیز نظامیان اسرائیلی یک زندانی سابق فلسطینی را پس از یورش به منزلش در روستای بیت عمر در شمال الخلیل ربودند.

در خبری مشابه نیز ناوهای جنگی اسرائیل به روی قایق‌های ماهیگیری فلسطینیان در غزه آتش گشودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha