چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 402000
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
فروغ ابدیت

حوزه /کتاب فروغ ابدیت (تجزیه و تحلیل کاملی از زندگی پیامبر اکرم(ص)) چاپ سی و چهارم تالیف : آیت الله العظمی جعفر سبحانی برای مخاطب عمومی بازچاپ شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» «فروغ ابدیت» با قلمى روان و گویا، وقایع مهم و اساسى زندگى پیامبر اسلام (ص)را از اساسى‏ ترین مدارک تاریخى اسلام نقل کرده و به تجزیه و تحلیل آنها نشسته و ایرادها و شبهه‏ هاى موجود را با دلایل قوى، جواب داده است.

یکى از مقاطع بى‏ نظیر تاریخ، دوران حضرت رسول (ص)از تولّد تا رحلت است. در این‏ باره، کتاب‏ هاى بسیارى از سوى مسلمانان و غیرمسلمانان نوشته شده است که متأسفانه در بیش‏تر آن‏ها، نقایص بی شمارى به چشم مى‏خورد. «فروغ ابدیت« با قلمى روان و گویا، وقایع مهم و اساسى زندگى پیامبر اسلام (ص)را از اساسى ‏ترین مدارک تاریخى اسلام نقل کرده و به تجزیه و تحلیل آنها نشسته و ایرادها و شبهه ‏هاى موجود را با دلایل قوى، جواب داده است. «عرب پیش از اسلام«، «نیاکان پیامبر(ص) نخستین جلوه حقیقت»، «افسانه غرانیق»، «معراج از نظر قرآن و حدیث و تاریخ«، «سفیران پیامبر (ع) بعضى از فصول این کتاب است

علاقه مندان به تهیه این اثر ارزشمند می توانند با مراجعه به فروشگاه مرکزی بوستان کتاب واقع درقم: چهار راه شهدا. مراجعه ویا جهن کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 7- 37742155 تماس حاصل نمایند . 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha