پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولید ملی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه تکاب گفت: برای اینکه از این تحریم های ظالمانه به نفع خود استفاده کنیم باید تنها با اعتماد و توجه به اقتصاد درونگرا و تکیه بر استعدادهای داخلی که نیازمند عزم ملی است، حرکت کرد.

 حجت الاسلام محمدرضا عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با ابراز تاسف از نقض برجام توسط آمریکا، اظهار داشت: بی شک آمریکایی ها همواره به دنبال زیاده خواهی های خویش بوده لذا نقض برجام مسئله تعجب آوری نیست.

مدیر مدرسه علمیه تکاب با تاکید بر اینکه هم اکنون در چنین شرایطی که آمریکایی ها تحریم های ظالمانه خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران را تا 10 سال دیگر تمدید کرده اند،باید واکنش مناسبی به این حرکت از سوی کشورمان داده شود، گفت: بی شک باید واکنش صریح همراه با تآنی و تحمل آن تا حاکمیت «ترامپ» داده شود.

به گفته حجت الاسلام عبدی، حداقل سود مذاکره با آمریکا برای تثبیت جایگاه و موضع به حق جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی و رو شدن دست باطل آمریکا برای دوست و دشمن لازم بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه از این تحریم های ظالمانه به نفع خود استفاده کنیم باید تنها با اعتماد و توجه به اقتصاد درونگرا و تکیه بر استعدادهای داخلی که نیازمند عزم ملی است، حرکت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha