شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان- امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین

حوزه/ حضرت محمد (ص) مردم را بر محور زیبا و آسمانی ‏« قولوا لا اله الله تفلحوا» گردهم آوردند و به يقين وحدت امت اسلامی حول محور اسلام و قرآن به شکلی بی نظیر ارائه شد، كه بايد تا ابد پايدار بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین مرتضی فاطمیان، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه  شیخ الاسلام قزوین، با تبریک ایام ولادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: با درخشش آخرین ستاره درخشان سپهر نبوت، حضرت محمد مصطفی(ص)، چهره جهان دگرگون شد و اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهل، توسط پیامبر اکرم(ص) به بشریت عرضه شد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه خاطرنشان کرد: رسول مهربانی و مظهر عطوفت حضرت محمد (ص) مردم را بر محور زیبا و آسمانی  ‏« قولوا لا اله الله تفلحوا» گردهم آوردند و به يقين وحدت امت اسلامی حول محور اسلام و قرآن به شکلی بی نظیر ارائه شد، كه بايد تا ابد پايدار بماند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حضرت محمد (ص) فخر عالم و آدم، و پيام‌آورعزت، رحمت  وسعادت کلّ  بشر و برترین پیامبران بوده و پس از آن پیامبری نخواهد آمد.

وی افزود: حضرت محمد (ص) جهانی از عاطفه است و گاهی در امور عادی و پیش پا افتاده چنان مهرو عاطفه  نشان می داد  که انسان را مبهوت و حیران می سازد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه به مهر ورزی و محبت پیامبر گرامی اسلام در بین مردم اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از علل پیشرفت  اسلام و نفوذ حضرت محمد (ص) در قلوب مخالفان، محبت و ساده زیستی ایشان در اوج اقتدار بود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان تصریح کرد: طلاب باید همیشه از سیره و روش پیامبر گرامی اسلام (ص)  که در همه رفتارها و ابعاد اخلاقی بی نظیر بود، الگو بگیرید.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha