چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی

حوزه /نماینده حضرت آیت الله سیستانی مهمترین آسیب های مسئله اربعین را خودبینی و سیاسی شدن آن عنوان کرد و بیان داشت: اگر عشق باشد هیچ مسئله نمی تواند حرکت و حضور در اربعین را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی، عصر امروز در دیدار اعضای کمیسیون  فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در موسسه  آل بیت(ع) در قم برگزارشد گفت:  عزاداری  و اربعین امام حسین(ع) دو مراسم بی نظیر در جامعه اسلامی است  که اتفاق افتاد و همه هدف دشمن هم تخریب این دو برنامه بود که تا کنون موفق نشدند. 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی،  حضور میلیونی مردم در اربعین را حرکت و امر غیبی عنوان کرد و بیان داشت: تحمل سختی ها برای حضوردر اربعین عشق  و اخلاص می خواهد، عشق به ابی عبد الله(ع) است که باعث  می شود مردم برای حضور در کربلا سر از پا نشناسند و حتی برای زائر آن امام(ع) ارزش  و احترام قائل باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین شهرستانی گفت: دشمن به این عظمت پی برده و تلاش دارد این حرکت و عشق به امام را ازبین ببرد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی مهمترین آسیب های  مسئله اربعین را خودبینی و سیاسی شدن آن عنوان کرد و بیان داشت: اگر عشق باشد هیچ مسئله نمی تواند حرکت و حضور در اربعین  را از بین ببرد.

 وی بیان داشت: آمریکا  سالانه میلیونها دلار برای  ترویج افکار و اندیشه خود هزینه می کند، ولی جای  تعجب است  که جامعه اسلامی برای ترویج مذهب تشیع و ارزش های دینی و الهی  نتواسته  هزینه  چندانی  کند.

حجت الاسلام  المسلمین شهرستانی  مشکلات جامعه  را ناشی از سوء مدیریت  و عدم مشورت با صاحب نظران دانست و گفت:  کشور همه چیز دارد، اما چون مدیریت درست ندارد، نمی تواند به موفقیت برسد.

 نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: رسانه یکی از مهمترین ابزار برای تبلیغات است، باید از این ابزار نهایت بهره برداری را پیام رسانی کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha