شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مازندرانی تولیت حوزه و مسجد امام حسین(ع) شهرری

حوزه/ آخرین وضعیت جسمانی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی مازندرانی از مبارزین انقلابی و از همراهان امام خمینی(ره) که از روز شنبه در بیمارستانی در تهران بستری شده است، تشریح شد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی مازندرانی فرزند حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: استاد حسینی مازندرانی به دلیل عارضه ای که در کیسه صفرا داشتند، روز شنبه به بیمارستان پارس تهران واقع در بلوار کشاورز اعزام شدند.

وی افزود: همان روز شنبه و بنابر تشخیص پزشکان، عمل جراحی روی ایشان صورت گرفت که خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد؛ و بعد از عمل جراحی نیز، تا شب گذشته، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پارس تهران (CCU) بستری بودند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی گفت: خوشبختانه با دعای خیر علاقه مندان و مومنین، حال عمومی ایشان در حال حاضر خوب بوده و به بخش عمومی منتقل شده اند.

وی با بیان این که در چند روز گذشته، اقشار مختلف مردم و شاگردان ایشان، برای عیادت به بیمارستان پارس تهران مراجعه کردند، گفت: بنابر گفته پزشکان، امیدواریم پس فردا چهارشنبه، شاهد ترخیص تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری از بیمارستان باشیم. 

۳۱۳/۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha