چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مشکلات حوزه علمیه میبد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد ، به همراه معاونین حوزه استان، از مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) میبد بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد صبح امروز به همراه دو تن از معاونین خود، بصورت سر زده از مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) شهرستان میبد بازدید کرد.

در این بازدید، مدیر و معاون تهذیب حوزه علمیه یزد با حجت الاسلام زکریا اخلاقی از شاعران نامی استان دیدار کرده و در خصوص دروس اخلاق و نحوه شکل گیری کلاس های آن در مدارس علمیه یزد به گفتگو پرداختند.

همچنین حجت الاسلام محمد فیاضی معاون پژهش حوزه علمیه یزد، در نشستی با معاون پژوهش مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج)، در خصوص مباحث پژوهشی مدرسه به بحث و بررسی پرداخت و در جمع طلاب، مطالبی را پیرامون مباحث پژوهشی بیان کرد.

در این بازدید همچنین مدیر حوزه علمیه استان یزد طی جلسه ای دوستانه با طلاب از مسائل و مشکلات آنها در مدرسه جویا شد و در پایان نیز در نشستی با حجت الاسلام مصطفی ابوطالب دخت ، مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج)، به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha