شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی علامه حلی در خوزستان

حوزه/ آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی علامه حلی با معرفی ۲۲ اثر برگزیده از طلاب خواهر و برادر استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی علامه حلی، با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این آیین که با هدف تجلیل از استعدادها و توانمندی‌های طلاب پژوهشگر استان خوزستان انجام شد، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: روحانی و عالم دینی، باید با بیان، زبان و قلم خود، در جامعه اثرگذار بوده و در جایی که نیاز است، با پژوهش به اسلام خدمت کند.

همچنین حجت‌الاسلام اسماعیل نیا، دبیر جشنواره علامه حلی، با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: «ایجاد مهارت لازم در بین طلاب جوان برای تحقیق و نویسندگی»، «تقویت و ارتقاء سطح مهارت پژوهشی طلاب» و «به حرکت درآوردن موتور پژوهش در مدارس علمیه» از اهداف برگزاری این جشنواره بود که خوشبختانه تا حد زیادی محقق شده است.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در پایان این همایش را تجلیلی شکوهمند از استعدادها و توانمندی‌های طلابی دانست که مجدانه در راه تحصیل علم و دانش تلاش می‌کنند.

لازم به ذکر است در پایان این همایش، از ۲۲ نفر از طلاب خواهر و برادر استان خوزستان که در نخستین جشنواره استانی علامه حلی حائز رتبه برتر شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha