چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ اگرجامعه اسلامی می خواهد به سعادت برسد لازم است شخصیتهایی مانند امام راحل را برای خود الگو قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار اعضای فرماندهان کوثر گفتند: نخست وزیر دولت انگلیس به دیدار سران عرب نشین رفته  و در آنجا علیه ایران سخن گفته و با این کار خواسته  سلاح های دست چندمی را به این شیوخ بفروشد.

این مرجع تقلید اظهار داشتند:  این نوع فعالیت های دشمنان نشان می دهد، باید جامعه اسلامی بیدار باشند و هر لحظه آماده جهاد وشهادت باشند.

ایشان با بیان اینکه اسلام تاکید فراوان بر امر به معروف می کند افزودند: انسان آمر و ناهی کسی است  که قبل از اینکه  دیگران را به معروفی دعوت و از ناهی باز دارد ابتدا آمر و ناهی بشناسد و بداند  چه چیزهای آمر و ناهی می باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه انسان آمر باید معروف کلان را بداند و بشناسد و بعد بتواند جامعه عمل  بپوشانیم گفتند: قرآن انواع فریاد گر را نام می برد. مهم این است که انسان در برابر ظلم ساکت  وبی تفاوت نباشد.

این مرجع تقلید در ادامه امام راحل را شخصیت جهانی دانستند وافزودند: اگرجامعه اسلامی می خواهد به سعادت برسد لازم است، شخصیتهایی مانند امام راحل را برای خود الگو قرار داد.

معظم له بیان داشتند: ایشان شخصیتی انقلابی، عارف بالله، مدافع آل الله، استکبار ستیز، مجاهد گر، عالم، روحانی مبارز و فقیه بودند که توانستند با حرکت وقیام خود هیمنه دو ابر قدرت را در هم بشکنند و ریشه ظلم را از بین ببرند وبه مظلومین عزت دهند.

 ایشان افزودند: متاسفانه درگوشه کنار این مرزبوم  اعمالی سر می زند که انسان را به تعجب باز می دارد که چه شد این دسته،  اقدام به فلان عملی کردندکه از ناحیه جامعه اسلامی قبیح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha