پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت بانوان طلبه، در مرحله استانی جشنواره قرآنی حوزه های علمیه خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی حوزه های علمیه هر ساله با هدف انس با قرآن، شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی برای طلاب برگزار می شود، گفت: مرحله استانی این جشنواره از ۲۸ آذرماه به مدت یک هفته برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مرحله از مسابقات قرآنی با شرکت ۲۳ نفر از طلاب به میزبانی مدارس علمیه فاطمیه (س) خرّم آباد،بنت الرسول (ص)الشتر و حضرت زهرا (س) دورود برگزار خواهد شد تصریح کرد:در این مرحله شرکت کنندگان در بخش های قرائت،ترتيل و تحقیق با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه شرکت کنندگانی که امتیاز بالاتر از ۸۰ این مرحله را کسب نمایند به مرحله کشوری راه می یابند افزود:نتایج آزمون  شرکت کنندگان پس از داوری مسابقات اعلام خواهد شد و برگزیدگان به مرحله کشوری مسابقات قرآنی که اسفند ماه در استان قم برگزار می شود راه خواهند یافت.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه اصول و مبنای تبلیغ مراجعه به آیات قرآن کریم است تصریح کرد:برای انس بیشتر طلاب با آیات و روایات قرآنی باید گسترش برنامه های قرآنی بصورت مستمر در برنامه تهذیبی آموزشی طلاب قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha