جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/تجلیل از پژوهشگران  و اساتید برتر موسسه دارالحدیث

حوزه/مراسم تجلیل از پژهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث، امروز با حضور آیت الله ری شهری و فعالان پژوهشی و مدیران این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری «حوزه» در ابتدای مراسم تجلیل از پژهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث، که با نغمه سرایی مداحان اهل بیت(ع) نیز همراه بود، گزارش های پژوهشی توسط فعالان بخش های مختلف ارایه شد.

در اولین بخش هادی حجت، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث از تدریس در 11 رشته ارشد و 5رشته دکتری در دانشگاه قرآن و حدیث خبرداد و گفت: در سال 94، 3500 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند که 1272 نفر از این تعداد، در مقطع ارشد به فعالیت آموزشی و پژوهشی میپرداختند.

حجت اظهارکرد: از سال 87 که 3 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند، تا کنون که در هر ترم بیش از 120 پایان نامه دفاع میشوند؛ در پایان نامه‌های دانشجویی نیز سعی شده اصل نیازهای روز به جهت استفاده مخاطبان و کاربران عمومی و خاص در نظر گرفته شود.

وی گفت: فعالان پژوهشی بسیاری در این مرکز مشغول به فعالیت هستند و در زمینه تدوین کتاب تنها در این دانشگاه 26 کتاب تولید شده که البته آثار متعددی نیز در پژوهشگاه و پژوهشکدهها تدوین شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد: در یک سال اخیر 4 اثر پژوهشی با موضوع تفسیر و فقه و.. در این عرصه منتشر شده و برای اولین بار اقدام به نشر دو کتاب به زبان عربی شده است.

گفتنی است در این مراسم از پژوهشگران برتر موسسه دارالحدیث در بخش دانشگاهی و پژوهشی و با حضور آیتالله محمدی ری شهری تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha