شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 402367
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب

حوزه/ امام‌جمعه گناباد با اشاره به ظرفیت های هنر گفت: امروز باید هنر را به خدمت ترویج آموه های دینی درآوریم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در گناباد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب در حاشیه اختتامیه دومین دوره جشنواره سراسری نوای رضوی بخش دانشگاهی ، گفت: متأسفانه غربی‌ها از هنر، آوا و صدای خوب، تئاتر و سینما برای پیاده‌سازی اهداف شوم شان استفاده می‌کنند درصورتی‌که هنر متعهد از قابلیت‌های خود در راستای انتقال ارزش‌های اصیل به جامعه استفاده می‌کند و ما از این موضوع غافل شده ایم.

وی افزود: اگر مسلمانان از شعر، ادب، سینما و سایر هنرها برای انتقال پیام دین و ارزش‌های اسلامی استفاده کنند بدون شک مخاطب لازم را جذب و این اقدام هنری تأثیرگذاری خود را بر جامعه می‌گذارد.

حجت الاسلام صادقی جشنواره نوای رضوی را یکی از اقدامات مؤثر بر تعمیق پیام‌های قرآن و اهل‌بیت (ع) به مردم برشمرد و تصریح کرد: اساتید و دانشجویانی که در حوزه نواهای مذهبی فعالیت می‌کنند و اقدام به انتقال ارزش‌های والای قرآن و اهل‌بیت (ع) به‌وسیله هنر می‌کنند بدون شک افسران مبارزه با جنگ نرم دشمنان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: با این اقدام فرهیختگان جامعه، توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شده و روزبه‌روز فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) در جامعه تقویت و ترویج می‌یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha