پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 402394
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
غذای حلال

حوزه/ اولین دوره تربیت مربی غذای حلال و پاک با همکاری موسسه موضوع شناسی احکام فقهی و مرکز ملی تحقیقات ملی حلال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیین افتتاحیه اولین دوره تبلیغ مربی غذای حلال و پاک با حضور حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی، دکتر بهروز جنت رئیس مرکز ملی تحقیقات حلال و جمعی از دانش‌پژوهان این دوره در موزه فقه و زندگی قم برگزار شد.

حجت الاسلام علائی نژاد معاون آموزش موسسه موضوع شناسی احکام فقهی در این جلسه با اشاره به فرایند گزینش دانش‌پژوهان این دوره گفت: دانش‌پژوهان این دوره عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دوره تخصصی احکام فقهی در ستاد ترویج احکام و عده‌ای از مرکز تخصصی تبلیغ هستند.

وی با اشاره به دیدار اعضای موسسه موضوع شناسی احکام فقهی با مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند اگر دستگاه موضوع شناسی ما فعال باشد دیگر اشکالات ما از بین می‌رود و همچنین فرمودند موضوع شناسی یک خلأ بود که شما دارید آن را پر می‌کنید.

معاون آموزش موسسه موضوع شناسی احکام فقهی بیان کرد: دوره آموزشی تربیت مربی غذای حلال و پاک بر اساس تفاهم‌نامه موسسه موضوع شناسی احکام فقهی و مرکز ملی تحقیقات حلال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عناوین دروس این موسسه گفت: مبانی نظری موضوع شناسی مطهرات و نجاسات، اطعمه و اشربه در فقه مقارن، خوراکی های حیوانی، پرندگان و حشرات، تذکیه و فرآورده های گوشتی خارج از کشور و خوراکی های گیاهی، صنعتی و آشامیدنی از جمله موضوعات دروس این دوره هستند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha