جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علیرضا روحی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه تهران بزرگ، گفت: بسیج طلاب مسئولیت تقویت فکری و هدایت معنوی کل بسیج را بر عهده دارد.

حجت الاسلام علیرضا روحی، در حاشیه برگزاری همایش بزرگ طلاب و اساتید بسیجی استان تهران که صبح امروز  و بمناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج طلاب سپاه و در محل جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهر ری برگزار شد، در خصوص مأموریت های بسیج طلاب، به خبرنگار خبرگزاری«حوزه» گفت: بسیج ندای استقامت در همه ملت هایی است که در برابر مستکبران می‌ایستند.

وی با بیان این که بسیج ندای استقامت در همه ملت هایی است که در برابر مستکبران می‌ایستند، گفت: ما شاهد شکل گیری یک جریان و تحول جهانی هستیم که شاهد این مدعا را در کشورهایی چون عراق، سوریه، لبنان و یمن می بینیم، و قطعا این تحولات برگرفته از آثار تفکر بسیج و بسیجی است.

مسئول بسیج طلاب سپاه پاسداران تهران بزرگ ضمن اشاره به نقش بسیج طلاب در جهت دهی به بسیجیان، گفت: بسیج طلاب مسئولیت تقویت فکری و هدایت معنوی کل بسیج را بر عهده دارد.

حجت الاسلام روحی افزود: از اقدمات بسیج طلاب در تحقق هدایت فکری و معنوی بسیحیان، اعزام روحانیون به همراه کاروان های راهیان نور، مربی های پرورشی مدارس وعقیدتی سیاسی مراکز مختلف را می توان بر شمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha