جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه زمان شناس بودن گروه سایبری سپاه را از امتیازات برجسته این نهاد عنوان کرد و گفت: هدف بیگانگان که اکنون فضای مجازی کشور ما را در دست گرفته اند، تغییر فرهنگ و شخم زدن دین در کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله سیداحمد خاتمی در جمع پایوران و سربازان تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با تجلیل از راهپیمایی اربعین، اظهار داشت: این حماسه بزرگ، منبعث از عشق مردم به خدا و اهل بیت(ع) بود که سرمایه بسیار عظیمی است.

وی ابراز داشت: دشمن در راستای فروپاشاندن اعتقادات مردم تلاش های بسیاری نموده و ما برای تحکیم این باورهای اعتقادی باید همت مضاعفی داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران به بارنشستن بذر انقلاب اسلامی و تداوم 37 ساله آن را مدیون باور داشتن امام(ره) و مقام معظم رهبری به وعده های الهی عنوان کرد و افزود: از سرمایه ها و باورهای عظیم امام راحل(ره) و رهبر انقلاب، اعتقاد به این مطلب است که اگر شما با خدا باشید، حتما خدا با شماست و یاری خواهد کرد؛ چراکه در قرآن کریم آمده است: «إن تنصروا الله ینصرکم».

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: باور راسخ به این آیه از قرآن کریم که: «إنّ الله یدافع عن الذین آمنوا» از ویژگی های بارز امامین انقلاب است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: شناخت حجت شرعی که امروز پیروی از بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و جانشین ایشان، ولی فقیه است، طریق عدم انحراف از خط مستقیم می باشد.

آیت الله خاتمی بیان داشت: خداوند متعال مرحوم آیت الله بهشتی را رحمت کند که فرمود: «مثل انقلاب ما مثل قطار است در هر ایستگاهی عده ای پیاده می شوند».

وی کمونیست ها، منافقین، لیبرال ها و اکثر فتنه گران را به عنوان افراد بدبختی که از قطار انقلاب پیاده شده اند، معرفی کرد.

امام جمعه موقت تهران زمان شناس بودن گروه سایبری سپاه را از امتیازات برجسته این نهاد عنوان کرد و گفت: هدف بیگانگان که اکنون فضای مجازی کشور ما را در دست گرفته اند، تغییر فرهنگ و شخم زدن دین در کشور است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، «فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شده است» و روحانیون و مسئولان دست اندرکار باید برای گریز از تهدیدات و استفاده بهینه از فضای مجازی تلاش نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha