جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست سمنان

حوزه / استاندار سمنان با بیان این که حوزه های علمیه بازوی توانمند دولت برای رفع آسیب های اجتماعی هستند، گفت: حوزه های علمیه بازوی توانمند دولت برای رفع آسیب های اجتماعی جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمدرضا خباز، استاندار سمنان در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد، مدیرحوزه علمیه استان، گفت: روحانیون و حوزه های علمیه بازوهای توانمند دولت جهت رفع آسیب های اجتماعی در جامعه می باشند.

استاندارسمنان، عدم وابستگی مالی حوزه های علمیه به دولت ها را رمز حریت و آزادگی دانست و افزود: این روند باید ادامه پیدا کند .

وی گفت: سابقه روحانیت در جهان تشیع سابقه ای عظیم و درخشان است و آنچه جامعه اسلامی ما بدان می بالد و افتخار می کند، برگرفته از منبر و محراب است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، هم  در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاندار و توجه وی به حوزه های علمیه گفت: استاندار سمنان، نفس تازه ای در اقتصاد و فضای سیاسی آرام و مطلوبی را در استان حاکم نموده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر حوزه علمیه سمنان افزود: در حال حاضر 13 مدرسه علمیه در استان فعال بوده و بالغ بر هزار و 50طلبه در حال تحصیل می باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha