سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ نشست مجمع عمومی سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی -(۹)

حوزه/ دانشمند سنگالی با اشاره به اهمیت پیگیری امورات زنان مسلمان آفریقا، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های زنان فرهیخته مسلمان برای حل این مشکلات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر آمساتو، در جلسه هیئت امنا و مجمع عمومی اتحادیه جهانی زنان مسلمان که در حاشیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار می‌شود، گفت: جنبش و اتحادیه زنان مسلمان، اهداف و برنامه‌های خود را در راستای وحدت جهان اسلام دنبال می‌کند. 

مدیر بخش آفریقای غربی اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان اینکه اقدامات ما به معنای واقعی باید در گستره جهانی انجام شود، گفت: باید این اتحادیه در همه نقاط جهان به ویژه قاره‌های آمریکا و آفریقا فعال باشد و در چنین شرایطی است که زنان مسلمان جهان احساس می‌کنند، نهادی مطلوب، برای طرح و پیگیری مشکلاتشان وجود دارد. 

این دانشمند سنگالی خاطرنشان کرد: البته اختلافات و تنوع دیدگاه بین مسلمانان، همانند مردم سراسر جهان وجود دارد و اصلا هم مسئله بدی نیست و حتی می‌تواند ما را به موفقیت برساند؛ چرا که صحبت کردن و بررسی علل اختلاف نظر‌ها می‌تواند ما را به پیشرفت رسانده و از سوی دیگر دین اسلام برای همه این اختلافات برنامه داشته و می‌تواند ما را به سمت نور و پیروزی هدایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha