جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اینکه زمان نابودی گروهک‌های تکفیری در سوریه و عراق نزدیک است، گفت: دشمنان و گروهک‌های تروریستی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به دین اسلام و ایجاد تفرقه میان آنها استفاده می‌کنند، امروز اسیر جبهه مقاومت اسلامی شده و به زودی شاهد نابودی کامل آنان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در همایش  تقریب مذاهب اسلامی که در شهر بصره عراق برگزار شد، با تأکید بر اینکه مردم ایران و به ویژه استان خوزستان نسبت به مردم عراق دل‌های مشتاقی را دارند، اظهار داشت: مردم ایران همیشه یاد شما مردم عراقی را در دل دارند و پیروزی شما را پیروزی خود می‌دانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با بیان اینکه مردم ایران با خوشحالی مردم عراق خوشحال و با ناراحتی آنها غمگین می‌شوند، افزود: مردم ایران کشور عراق را همچون کشور خود احساس می‌کنند و خدمات و پذیرایی ارزنده آنها در ایام اربعین حسینی را فراموش نخواهند کرد.

آیت الله موسوی جزایری، ضمن آرزوی قبول اعمال و خدمات مردم عراق در ایام اربعین حسینی گفت: امیدواریم که خداوند متعال، کشور عراق و عتبات عالیات را از وجود تروریست، داعش و کشورهای هم‌پیمانان آن پاک و نجات دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با حمایت مالی و نظامی از گروهک‌های تروریستی، آنها را برای تفرقه میان مسلمانان فرستاده‌اند، گفت: این گروهک‌ها از اسلام و صحابه صالح پیامبر(ص) دور بوده و دشمنان قسم‌خورده اسلام برای ضربه وحدت مسلمانان، آنان را روانه کشورهای اسلامی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان با تأکید بر اینکه زمان نابودی گروهک‌های تکفیری در سوریه و عراق نزدیک است، گفت: دشمنان و گروهک‌های تروریستی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به دین اسلام و ایجاد تفرقه میان آنها استفاده می‌کنند، امروز اسیر جبهه مقاومت اسلامی شده و به زودی شاهد نابودی کامل آنان خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha