سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که این فرهنگ موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی با حضور در بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز، با یادگار دوران دفاع مقدس، جانباز سردار حاج حمزه قربانی دیدار و ازخدای متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این رزمنده دوران دفاع مقدس کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در این دیدار به ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادتها و حماسه آفرینی ایثارگرانی است که با جان و دل از میهن خود دفاع کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان کارنامه درخشان ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نشدنی است.

وی افزود: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار و شهادت‌طلبی بود که امروز نیز این عشق در وجود تک تک مردم جاری می‌باشد و همین مهم موجب ترس دشمن از ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که این فرهنگ موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به الگویی موفق و کامل برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است، عنوان داشت: امروز هر چه داریم، از فداکاری‌ها و رشادت‌های عزیزانی است که  در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی، در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: پیشرفت روز افزون ایران در همه حوزه های علمی، اقتصادی، صنعتی و پزشکی، مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha