پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر بهداشت با مراجع و علما/آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید به شرایطی ایجاد شود که مسئولان و افراد تاثیرگذار کشور مطالب خود را در بین خود حل کنند تا به روزنامه ها و رسانه ها کشیده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی، عصر امروز در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از فعالیت های وزیر بهداشت و دلسوزان دولت، گفتند: اجرای طرح تحول سلامت باعث خدمتگزاری بسیار بزرگی به مردم شده است.
ایشان خطاب به وزیر بهداشت افزودند: تلاش وافر شما در حل مشکلات در عرصه درمانی، مردم را امیدوار کرد؛ امیدواریم با همت خود موفقیت های بیشتری را به دست آورده و انجام دهید؛ وزیر بهداشت از نظر شخصیت بسیار بالا هستند؛ زیرا هم علم دارید؛ هم عمل دارید و دارای مهارت خاصی هستید.
این مرجع تقلید با بیان حدیثی از امام علی(ع) تصریح کردند: امام فرمودند: کسی که احسانی به دیگران می کند باعث می شود که در مقابل او عزت داشته باشند؛ به همین خاطر رهبر انقلاب بر اقتصاد تاکید دارند؛ امام علی(ع) فرمودند که سعی کنید خود را به کسی محتاج نکنید؛ زیرا همیشه محتاج آنها هستید.

معظم له تصریح کردند:‌ قدرت و قوت بالای وزرا، قوت و عزت نظام ما را نشان می دهد؛ خوشبختانه وزرای کابینه دولت با قدرت به کار خود ادامه می دهند که مایه خوشحالی است.
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نواقص و مشکلات کشور، گفتند: بدون مشکلات هیچ کاری پیش نمی رود؛ حل مشکلات و حرکت گام به گام باعث رفع نواقص می شود و نباید این مسأله را در کار دولت فراموش کنیم.
ایشان اظهار کردند: امام راحل رمز پیشرفت نظام را وحدت و اتحاد دانستند؛ مساله وحدت و اتحاد یک مساله طرفینی است که باید هر دو طرف آن را رعایت کنند؛ انتقادها همیشه وجود دارد، ولی نباید به شکلی باشد که دیگران را ناراحت کند؛ اگر انتقادها درست نباشد، ناراحت کننده است.
معظم له با ذکر این مطلب که باید شرایطی ایجاد شود که مسئولان و افراد تاثیرگذار کشور مطالب خود را در بین حل کنند تا به روزنامه ها و رسانه ها کشیده نشود، گفتند: خدمتگزاری به مردم امری معنوی است و قطعا چون این امر، خدمت به مردم است نباید هیچ گاه از این مشکلات دلسرد شویم.
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت مساله ورزش، گفتند: بنده 95 سال دارم ولی نشاط 50 سال پیش را در خود حس می کنم؛ بنده این مساله را تجربه کرده ام که ورزش این چنین سلامت را به بار می آورد؛ باید برای ورزش را در کشور نهادینه کنیم؛ ورزش واجب است و بنده خود نیز ورزش را به عنوان یک اصل قرارداده ام؛ زیرا اگر ورزش انجام شود دیگر کسی به بیماری های جسمی دچار نمی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha