پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: خانواده معظم شهدا در میان همه اقشار و طبقات مردم جزو خواص انقلاب و محبوب همه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهارداشتند: شما که خدمت گزار ار این قشر هستید، قدر این منصب را بدانید و مطمئن باشید خداوند متعال به شما نظر کرده است.

ایشان با بیان این که  شهدا بعد از انبیا و ائمه(ع) نخبگان جامعه وامت اسلام  هستند گفتند: خانواده معظم شهدا در میان همه اقشار و طبقات مردم جزو خواص انقلاب و محبوب همه می باشند.

 استاد حوزه علمیه با بیان این که مقام معظم رهبری نماد واژه ایثار و شهادت هستند تصریح کردند: جامعه با فرهنگ ایثار، شهادت عزت و جاودانه خواهد شد و اگر بتوانید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنید، بدون تردید از هر گونه نگاه بد دشمنان در امان خواهیم بود.

معظم له ادامه دادند: امروز داعش با  وحشیگری در میان شهرهای مسلمین و انتشار آن در فضای مجازی رعب و وحشت را بر دل مسلمانان ایجاد کرده بود؛ ولی زمانی که روحیه مقاومت ، ایثار و شهادت در جامعه مسلمین قوت گرفت بسیاری از حرکات آنها در همان ابتدا از بین رفت.

313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha