جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
.

حوزه/ دوره آموزش تخصصی تربیت استاد و پاسخگو احکام، برای طلاب حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، ستاد ترویج احکام تهران تحت اشراف استاد شیخ حسین انصاریان و حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، برای دوره «آموزش تخصصیِ تربیت استاد و پاسخگو احکام» از بین طلاب برادر حوزه علمیه استان تهران دانش پژوه می‌پذیرد. 

 ثبت نام کنندگان باید جزو طلاب پایه ۵ و بالا‌تر باشند. داوطلبین بعد از مراحل ثبت نام و قبولی در آزمون به عنوان دانش پژوه پذیرفته می‌شوند. 

طلاب، جهت ثبت نام در این دوره باید نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی خود را تا تاریخ هفتم دی‌ماه سال جاری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۳۴۲۱۳۵۷ ارسال کنند. 

مهلت ثبت نام برای این دوره تا ۷ دیماه اعلام شده و آزمون پذیرش دانش‌پژوهان نیز در روز نهم دی‌ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود که منابع این آزمون «کتاب احکام ۷۲ پایه اول حوزه و رساله توضیح‌المسائل (احکام مبتلا به)» خواهد بود. 
گفتنی است برخی دروس ارائه شده در دوره تخصصی احکام عبارتند از، فقه رسانه و سینما، اقتصاد اسلامی، بورس، بانک و عقود شرعی، نجوم اسلامی و رؤیت هلال، و سایر احکام مبتلا به و زمان برگزاری کلاس‌ها نیز یک روز در هفته و بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود. 

لازم به ذکر است، محل ستاد ترویج احکام تهران در میدان قیام، نرسیده به پل ری، کوچه رقیب دوست، کوچه هدایت، حسینیه هدایت واقع شده است. 

 ۴۲/۳۱۳

ستاد ترویج احکام تهران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha