شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهل سنت

حوزه / مدیر حوزه علمیه اهل سنت کریمی خراسان شمالی گفت: زیارت مرقد حضرت رضا (ع) توسط اهل سنت یکی از نشانه‌های علاقه‌مندی آنان به اهل بیت (ع) است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حاج آبا آخوند درخشان در حاشیه زیارت حرم رضوی در مشهد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات هر مسلمان این است که خداوند به او لیاقت بدهد که بتواند پیرو حضرت محمد مصطفی (ص) باشد.
وی افزود: ‌ دشمنان اسلام امروزه به هر طریقی سعی بر این دارند که بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازند، که با کمرنگ جلوه دادن مقبولیت اهل بیت (ع) در میان اهل سنت می‌خواهند بین تشیع و اهل سنت اختلاف ایجاد کنند، اما با بصیرت اهل تسنن این مسئله اتفاق نخواهد افتاد.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت کریمی خراسان شمالی گفت: دشمنان اسلام باید این مسئله را به خوبی به یاد داشته باشند که اهل سنت ایران هرگز به آن‌ها اجازه توطئه و ایجاد اختلاف را نخواهند داد و به لطف پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت هر لحظه اتحاد درونی مسلمانان بیشتر خواهد شد.
درخشان گفت: ‌ یکی از نشانه‌های ارادت قلبی و واقعی اهل سنت به اهل بیت زیارت حضرت رضا علیه السلام و حضور در پیاده روی دهه آخر صفر است که این دو مهم به دشمنان قرآن و اسلام ثابت کرده که اهل سنت و تشیع به اعتقادات یکدیگر احترام می‌گذارند.
وی تصریح کرد: ‌خوشبختانه امروزه با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری از وحدت بسیار خوبی برخوردار هستیم، اما مسلمانان باید این همدلی را افزایش دهند و با وحدت پیش از پیش نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha