شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس سازمان بسیج طلاب حجت الاسلام  والمسلمین محمود محمدی شاهرودی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: بی شک حوزه و دانشگاه انقلابی ، سد و مانع مهمی بر سر راه تحقق نفوذ فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در دستور حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج طلبه و دانشجو به محورهای مهمی همچون دفاع از اسلام و انقلاب، دفاع از اصل تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی و نیز حفظ عقاید سایر اقشار جامعه تاکید شده و این مساله نشان می دهد که مطالبه به حق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از دو نهاد مهم حوزه و دانشگاه با رویکرد انقلابی و بسیجی چه بوده است.

وی افزود: به خصوص در شرایط کنونی که اسلام آمریکایی با تمام قدرت به میدان آمده و با حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری از یک سو و جریان وابسته و غرب گرا از سوی دیگر به جنگ با اسلام ناب محمدی آمده است، این رسالت، مهم تر و سنگین تر از قبل هم شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم هوشیاری و آمادگی کامل در عرصه جهاد فرهنگی گفت: امروز حوزویان و دانشگاهیان دغدغه مند افسران و فرماندهان جنگ نرم هستند و باید با بصیرت انقلابی و ایمان والا و اخلاص در عمل به دنبال خنثی کردن توطئه های دشمن باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به خصوص باید با تقویت روحیه انقلابی در حوزه و دانشگاه مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در جریان نفوذ فرهنگی شد و این مهم با وحدت عملی حوزه و دانشگاه میسر خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha